Onsdag 7 oktober - Paratiisi

Fucked up world.
Igår blev jag lite chockad och förvånad.
Jag vet att det är ett grymt i-landsproblem/småstadsbekymmer, men jag skulle till naprapaten och ställer bilen på Commers (köpcenter i stan) taket, där jag oftast ställer bilen.
Det har ganska länge kostat 6 kr för de två första timmarna, sen 6 kr/timme att stå där.
Den där automaten är också ett nedrans åpet mähää som säger: "BETALA MER!!" tills det är tillräckligt med pengar i den. Igår fick jag tji för det. När den bara sa "BETALA MER!!" även då jag lagt i mina sex kronor.
Då har asen HÖJT avgiften till MINST 10 KR och det är för EN timme. Är det inte sjukt???! Vart är Skövde på väg?? Måste nog flytta till Falköping snart. Eller näää...
Igår var jag även lite irriterad. Varför, frågar jag mig också.
Fast när endel FÖRSVARSSTÄLLNINGpersoner bara ska försöka klanka ner på en så blir jag ju trött.
Det funkar inte, men jag orkar inte diskutera det med henne heller. Jag vet vad det slutar med.. tyvärr. 
Det var min syster som började prata om mina matvanor för två dagar sen. Eller hon typ smög in en liten "pik" häromdagen. 
Jag tycker om att äta mat, när jag gör det. Jag är väl inte den mest hälsosamma personen i världen, men jag vill inte säga att jag äter så onyttigt alltid heller, bara ibland.
Hon pratade om Anna Skipper-fall och hur hon och hennes kille lagar mat tillsammans varje dag.
- Oj då, vad mysigt, tänkte jag. 
Fast det intresserar mig inte!!!
Jag har aldrig haft någon passion för att laga mat, jag gör det ibland när lusten faller på. Fast det är långt ifrån varje dag. Och se - jag lever ju än och mår bra!! 
Det är så jävla tråkigt att laga mat åt bara sig själv!!! 
Det blir säkert bra det här.
Puss puss syster. Jag gillar dig ändå!!!


Over And Out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0