Onsdag 28 oktober - Trött

"Jag gav upp för länge sen"
Jag vet inte hur jag ska resumera den här första natten utan spjälskydd. Han somnade efter ca 30 minuters skrikande och urstigande.
Sen sov han ju faktiskt.
Jag fick många gånger sånna flashbacks från spädbarnsåldern, jag kan inte förklara, men jag känner mig misslyckad med det, samtidigt som jag är stolt, det är konstigt. Jag tycker att han borde somnat i sin säng!
Jag har nog för höga krav på mig själv än, och på V.
Kan jag bara ge mig!!?
Idag var i alla fall första morgonen på länge som jag kände att jag bara ska sova när V är på dagis! Får se hur det blir med det. Jag känner ju mig själv!

På fredag tidigast får jag min "nya" bil!! Jeeeej.
Det ska bli gott med ny och större bil.
Fast jag kommer nog ha separationsångest för GäRDan!
Herre Gud vad vi varit med om saker, hon och jag!
Det är många minnen i den bilen.




Melissa Horn är en fantastisk sångerska!


Over And Out



Kommentarer
Postat av: Frida

Men jisses, du till och med heter GÄRD på min telefon!! Ge henne en klapp från mig. Kram på dig

2009-10-28 @ 21:29:06
URL: http://fridamittilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0