Måndag 5 oktober - Grattis Ehlin, grattis Emil!

Promenad!
Igår tog jag och min syster en långpromenad med V. Det var strålande sol och en perfekt dag för lite motion. Vinden blåste kallt men vad gör det när man har kläder??

Som sagt, det var blåsigt


Syster gillar köra vagnen


Jag ute i blåsten


Syster, V och jag hamnade på Wallermans för en middag/lunch. Det är alltid så god mat där och V fick sig en fruktsallad á la Daniel.
V har även hamnat i en trotsålder som heter duga, just nu. Det ska kastas saker, grinas, lipas, trotsas, bitas.. ja, allt som är tänkbart förbjudet. Fast igår var han inget stort arsle, bara ett litet *ler*
Har någon ett gott råd hur man ska hantera dessa perioder??



Väl hemma hos mamma och pappa kände syster för att läsa en saga för V. Fast han ville inte lyssna så det fick jag och Lasse göra istället.



Lasse knas


Min älsdade Pi


Jag vet inte om det är att jag sover för mycket, men jag är så himla trött hela tiden. V har börjat sova längre och det utnyttjas till 110%. Igår deckade jag på soffan 21.40!! Förflyttade mig till sängen 22.00, sen vaknade V först ÅTTA!! Jag måste nog börja ställa en klocka på morgnarna.

Såhär skulle jag se ut som en tecknad figur enligt min telefon:



GRATTIS TILL EHLIN OCH EMIL SOM BÅDA HAR FÖDIS IDAG!!


Over And Out



Kommentarer
Postat av: Mackie

Ja har inga tips om trots, har ett barn som har en stark vilja sådär ändå (tror inte de e trots iaf ;) ) men skulle bara säga att ja saknar dej!!! o att vi ses på FREDAG!!!!!!! eller redan på torsdag kväll kanske??? :)

2009-10-05 @ 17:01:22
Postat av: Ehlin

Tack gumman!! Va fin du blev som tecknad :D

Miss u! Puss

2009-10-05 @ 20:18:28
URL: http://ehlinl.blogg.se/
Postat av: Josefine

Va gullig han e =) Ett tips: bara låta han hållas och försöka ignorera, det går över! Bra tröst va?? ;) Haha.

2009-10-05 @ 20:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0