Lördag 17 oktober - Jag kunde inte älska mer!

Tänt var det här!
Jag hörde just (jag minns föresten inte ens vart eller när jag hörde det) om något som kallas utropsteckenmissbrukare.. whatta?? Jag tror det är det näst längsta ordet jag hört någonsin!
De menade på att ungdomen idag missbrukar utropstecken så pass mycket att de förlorar sin mening.
- So??
Jag kanske är det också, fast det är nog sällan jag själv sätter mer än två-tre stycken.
Det blir så fjantigt om man ska sätta för många. 
Och allra mest i mess. Jag är lite rädd för att skriva sånna i mess. Man kan låta så arg då, och jag är ju sällan arg *tittar åt ett annat håll*
Kanske håller jag på att bli gammal??

Och i det här inlägget var jag väl frågeteckenmissbrukare??
Understreckmissbrukare, fetstilsmissbrukare.. whatever!

Min son lagade frukost åt mig igår morse (tror jag det var)
- Duplolego-gryta ur exclusivt durkslag med lappen kvar



Idag har vi varit hos Tony och Lina.
Jag minns inte när jag träffade dem sist! V betedde sig helt exemplariskt (förutom blomman som han rev i tusen bitar) och jag fick än en gång glädjetårar av stolthet. Tony och Lina fick till och med varsin kram av V. Även om han träffade dem sist när han var ca tio månader.

Jag kunde inte älska honom mer! Jag har nått min topp. Det kommer jag säga många gånger.


Over And Out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0