Fredag 2 oktober - Ballajj

Jag kan bara säga min egna åsikt, eller hur??
Jag sitter på en tvåmannafest just nu. Och den andra av mig och min kompis står och sminkar sig, det har hon gjort i 20 minuter nu. Det gör mig inget, så länge det finns öl i kylen. Men jag har uppenbarligen missat nått!!! Jag tog lite mascara, gjorde ordning håret lite och nu är jag redo.. vad gör jag för fel??
- Varför vill inte jag sminka mig i tre timmar??
- Varför är jag nöjd som jag är??
- Är det jag eller min kompis som gör "fel"??
- Kommer hon ha roligare än mig??
- Kommer jag vara fulare än henne ikväll??
- Eller är vi kanske bara ute efter olika saker ikväll *ler*


Over And Out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0