Torsdag 7 maj - Klart

Biten!
Gårdagen var perfekt. Eller ja, det BLEV perfekt till slut. Efter att ha haft mormor och morfar här över tre timmar med deras (mest mormor) tjat så var jag helt slut i hela huvudet. Efter 20 minuter sa jag "nee, nu måste V sova, jag går ut med vagnen!!". Innan så hade jag matat V med gårdagens mat (vilken då gick hur bra som hellst att äta, men inte den här dagen). Mormor satt vid köksbordet med oss, medan morfar arbetade. "Men Guud. Ska han äta nått som ser ut sådär? Det skulle jag aldrig äta i alla fall!". V började spotta ut maten och ta den mellan fingrarna och i handen för att själv sätta den i munnen, så där fick ju hon vatten på sin kvarn. Attans, men vad gör man??
När vi var ute och gick hittade vi en syster i skogen där vi gick, och det blev en längre promenad medan V sov. Jag upptäckte att min syster är ett big fan av uppförsbackar. Jag trodde jag skulle dö där ett tag, och hon med, men det gjorde vi ju inte naturligtvis *ler*
Nu ska jag äntligen bjuda på bilder från min lägenhet. Det blir ju köket då som är SÅÅÅÅÅ NICE! Jag älskar det och nu känns det som man äntligen kommit HEM!

Beautiful

Nicer than I ever could imagine


Före bilder kommer i efterhand. Har ännu inte lånat mammas kamera där bilderna är.


Måste hålla handen när man går.


Tar sikte.


Over And Out


Kommentarer
Postat av: Mackie

Va fint kök du har! ha ja missat nått eller hur länge har ville gått??? :) här röjs de på så när man far på jobb så e de vila en vecka... hahah brukar va tvärtom ;)

2009-05-07 @ 10:45:59
Postat av: Anka

det blev ju jätte bra. Nu får du bjuda över mig på kaffe tycker jag :)

2009-05-07 @ 11:59:23
Postat av: Josefine

Jäklar va snyggt!!! va avis jag blir =)

2009-05-07 @ 19:13:57
Postat av: Mickan

ditt kök ser underbart ut :) gillar den sista bilden på din son.. han ser så skön ut när han trallar iväg. tack för en jätte trevlig dag föresten :)

2009-05-07 @ 20:58:24
URL: http://mikelina.blogg.se/
Postat av: Carola

fiint kök du har.. :) när började Ville gå? :) tänk han blir snart 1år.. vad tiden går fort.. måste ses snart, vi saknar dig!!

2009-05-08 @ 01:05:01
Postat av: tess

jätte snyggt kök.riktigt coolt

2009-05-08 @ 11:07:04
URL: http://mukkis.blogg.se/
Postat av: Katarina

Jättefint!! Visst är det kul att få det nytt & fint!? Och din son är SÅ FIN han också!!

2009-05-08 @ 15:59:27
URL: http://katlind.blogg.se/
Postat av: Ehlin

Shit va med kommentarer!!!

Riktigt fint kök du har där vännen!! Och Ville, shit va söt han e! <3

2009-05-09 @ 06:59:30
Postat av: Atti

Nämen va snyggt! Jag hatar mitt kök med furuskåp och har varit inne på antingen svarta eller vita dörrar, blir avis! Golvet är redan svart/vitt, nu fick jag något att fundera på! Ville är så go då han håller i sig i kramdjuret. Hade bäst!

2009-05-09 @ 07:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0