Torsdag 28 maj - Råd

Ge aldrig dina Dolce & Gabbana brillor till din 11 månaders bebis!!
Här går jag som i en dimma. V har blivit förkyld och störs av att han har snor i sin lilla näsa på natten. Så de två senaste nätterna har det inte blivit mycket sova i sträck heller. Mer kaffe åt folket bara. Det som känns bra är att jag kan le åt saken bara. För jag älskar honom ändå! HIHI.
På morgon märkte jag att V fått tag i mina D&G brillor. HJÄRTATTACK!! Han hade tryckt ut båda glasen ur dem, så de såg lite roliga ut, men det lagade jag själv. Tur att han inte drog isär dem!!
När jag ändå håller på att "klaga" så tänker jag påpeka att mina handleder är helt trasiga. Det värker i dem. Allt efter att ha burit på tunga V. Jag kan vakna på nätterna av att de värker. Det är ovant eftersom jag inte haft ont i leder förut. Det går väl över..
Min farbror och hans sambo blev inte långvariga i Skövde heller. De for i natt. Synd, för det hade vart jättekul att ha hittat på något med dem. Bara gå och äta middag eller bowla eller nått. Ja ja, så är det ibland. Det var kul att de kikade via i alla fall.

Det var inte fy skam att sitta i Seppos knä heller.
Ville & Seppo

Katariina och mamma.
Katariina & mamma

Jag har bestämt mig för att V ska lära sig säga "Seppo" till sommarn. Så nu ska jag börja säga att allting är "såå Seppo". Seppo symboliserar styrka, kraft och lycka för mig. Så allt som är bra, från nu, blir nämnt som "Seppo". Jag tror han kommer bli ganska häpen om jag lyckas *skrattar*
Seppo har förlorat både sin son och fru, men han har visat att livet inte kan ta slut där. Man måste kämpa, och det har han gjort. Han är en idol till mig. Och jag ser såå mycket upp till honom.

Mickan kom också via.


Till er som jobbar ombord på Rosella: Har inte V fått till den ultimata Svensson-minen?? HAHA!



Over And Out


Kommentarer
Postat av: Mikaela

jag tror han kommer att säga Seppo i sommar.. han lär sig ju något nytt varje dag din lille man :) och han kommer säkert lära sig att Seppo betyder styrka, kraft och lycka så småningom.. :)



(är det vi som lägger upp snygga bilder på varandra;))

2009-05-28 @ 10:23:13
URL: http://mikelina.blogg.se/
Postat av: hellvig

haha! jaa, det var en fin svenssonmin :)

2009-05-28 @ 19:45:24
Postat av: Ehlin

Ha ha ha ja de e nog allt en Svensson i lillgrabben!!! Hi hi hi!

2009-05-28 @ 20:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0