Söndag 17 maj - Party

Strör lite silver över den fantastiske Leif.
Igår gick jag länge runt i min lägenhet och gjorde ingenting. Det var skönt att bara vara, och inte känna någon stress. Fredrik och jag hade vart till stan och lunchat med Lisa och Magnus bl.a tidigare och sen skulle F på dop. Trevligt trevligt. Det skulle börja förfestas vid sju-tiden, så mellan två och sex gjorde jag inget mer än lyssnade på musik, duschade och bara latade mig. Kände mig lite väl lat eftersom det hade vart perfekt väder för en joggingrunda, men när jag hade duschat redan, kände jag inte för att bli svettig igen.. *dålig planering*
Jag sminkade mig och sprayade Dolce över hela mig och sen började det klia i ögat - in med fingern (som jag sekunden tidigare haft på parfymen) i ögat och AAAAAAAJ satan vad det sved!!! Jag kunde inte öppna ögat på 15 minuter och sen var sminkningen åt fanders, såå typiskt mig.
Åkte till Lisa på kaffe och sen ställde jag bilen hos mina föräldrar (det var närmare att gå därifrån). Då var klockan typ halv åtta, kanske närmare åtta, men vaddå - fint folk kommer alltid sist (nu var jag ju inte sist, men Ehlin sa det och det lät bra!!).  
Det var trevlig t att träffa alla igen. Det var helt fantastiskt faktiskt. Jag måste bara rosa Leif (som egentligen heter Stefan, fråga inte varför "Leif" för det vet jag inte) för att han är en sån fantastisk människa. Jag verkligen såå gillar honom. Jag kan inte med ord beskriva vem han är eller hur han är. Han bara är och jag är så glad att ha honom som min vän. Vi satt och pratade lite och han sa några ord som satte sig i ett av rummen i mitt hjärta (även om vi var fulla så blev jag rörd och det värmer än) : "Tro inte att vi glömt av dig för att du har blivit mamma". 

Stefan



Förfesten pågick till ungefär klockan tolv och sen var det dags att gå till staden. Vid det laget hade jag fått lite för mycket att dricka och det började kännas olustigt, men jag svek inte mina kära vänner utan tvångsmatade mig med H2O och sen var jag fit for fight igen. Väl inne i stan ville Leif ha lite mat. Vi gick in på Mc Donalds och han skulle ha cheesburgare.
- VAAFAAAN, KOSTAR CHEESBURGARNA 15 SPÄNN EFTER TOLV FÖR? De kostar ju 13 annars. Det är oförlåtligt, det är katastrof!!! Jag ska ha fyra stycken.. (man kan säga att han var lite upprörd). Han stod där och muttrade/skrek om det förfärliga priset i 67 sekunder, sen frågade kassörskan, flinande åt honom (hon såg väl att han var berusad), om han skulle äta dem här eller ta med dem.
- JAG TÄNKER BITTERT GÅ HÄRIFRÅN! fick hon till svar.
Jag har personligen inte skrattat så mycket på länge. Det roligaste var att han var upprörd över priset resten av kvällen (de två timmarna som återstod). Sen tog jag en taxi hem och deckade!

      
TACK ALLA FÖR EN TREVLIG KVÄLL!!

Och ikväll kom V hem igen. Det känns jättekonstigt med E nuförtiden. Vi pratar inte om något längre. Allt är helt fucked up, fast jag orkar inte bry mig om det. Han chockade mig i varje fall genom att säga att han ville ha V nästa helg OCKSÅ!! Ja, ja, det är kul att han  vill umgås med sin son och jag är glad över det. Tankar och funderingar finns ju i mitt huvud, men SLUTA BRY!!

Over And Out

Kommentarer
Postat av: malin

shit fan va kul att han har V så ofta:)

2009-05-18 @ 22:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0