Måndag 25 maj - Om jag inte fick...

Att vädret kan göra så mycket!!

Om jag inte fick se ditt léende varje morgon, skulle jag inte känna den glädje som jag känner.
Om jag inte fick höra dina skratt, dina ljud och dina "ord" varje dag, skulle jag inte känna mig så värdefull som jag gör.
Om jag inte fick pussa din kind, din panna, ditt hår varje kväll, skulle jag gå under! 
Du är så otroligt viktig för mig!
Mitt älskade barn.
En mors kärlek till sitt barn går inte att beskriva med ord.



Idag har vi lekt med Lisa hela dagen. Det har vart ett fantastiskt väder. Vi har ätit på Thai House, shoppat (nya skor till mig, en hjälm åt V), fikat, vart ute och gått och bara varit. En fantastisk dag.
Imorgon kommer Seppo och Katariina!!! JEEEEEE!!





Over And Out


Kommentarer
Postat av: Anka

Har du KÖPT SKOR???? Är du svårt sjuk? pusss

2009-05-26 @ 10:34:33
Postat av: hellvig

kom hiiit, vi saknar er!

2009-05-26 @ 14:18:09
Postat av: Johanna

Jag skulle faktiskt vilja ha bildbevis på att de där skorna faktiskt existerar :P

2009-05-26 @ 16:03:48
Postat av: Anka

Jag håller med Johanna jag vill ha bildbevis :)

2009-05-26 @ 16:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0