Lördag 23 maj - GALEN

Herre Jävlar!
Man har väl blivit galen för mindre!! Har just avverkat en TIMME på swedbanks hemsida och försökt betala räkningar! Helvetes helvete.. Tre gånger fick jag sitta där och knappa in belopp, kontonummer och förbannade OCR- nummer. Ska det va så helvetiskt och jobbigt att betala fucking räkningar??!!? VA??!
E och jag har kommit överens om att ha Villes kalas för de närmaste tillsammans. Det känns bra och det blir väl trevligt. Nu ska jag städa mitt hem!! SATAN!
För att göra dagen lite mer satans jobbig så upptäckte jag igår att det är ett stort hål i mitt bord som jag köpte i torsdags, och kvittot?? Hmm, BORTAAAAAAAAA! Yippi för den här dagen!!

Over And Out


Kommentarer
Postat av: Mikaela

det där med bordet borde väl gå att lösa på ngt sätt ? och det där med att betala räkningar på nätet är as jobbigt, men så in i helvete skönt när det är klart :)



puss och kram ifrån oss :)

2009-05-23 @ 20:05:49
URL: http://mikelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0