Fredag 8 maj - Ville 11 månader!

Tiden bara flyger iväg.
Jag har mailat med intendenten på Rosella. Först med Bosse några mail angående jobb i augusti, sen mitt i allt så fick jag ett mail där det stod "B blev stressad över alla dina jobbiga frågor så han for på ledigt för att vila upp sig. Ingen här ombord orkar eller vill jobba tillsammans med dig förutom Anja, så du får jobba med henne!" Det var från Kris. HAHA. Det är skönt att veta att shargongen ombord är den samma. Jag längtar till jobb.
Annars har det hänt både super mega kul- och mindre kul grejer, men jag tänker inte ta upp dem än.. det är jobbigt att det mindre kul ska väga ner det mer kul.. hmm.. livet är lite jobbigt ibland.

Over And Out


Kommentarer
Postat av: Mickan

GRATTIS VILLE :)

Kul att dom saknar dig på ålfen :) mindre roligt att dom mindre sakerna väger över dom bra.. finns här om det är ngt vettu :)



Pussar och kramar ifrån oss :)

2009-05-08 @ 21:54:17
URL: http://mikelina.blogg.se/
Postat av: Mackie

Gratta ville plutten! ;) o fan va najs när du kommer tillbaka!!! We miss you so much! Du är saknad av gamla ålfen gänget på båten ska du veta! :) Puss Kram

2009-05-09 @ 09:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0