Torsdag 18 mars - Soligt

Höder: GÖR NÅTT!!!
Det har vart soligt i två dagar nu. Och jag känner hur energin börjar komma tillbaka!! Kan det vara solen?? Härligt är det i alla fall. Idag var syster och jag på picknick i solen med V. Super skönt var det (lite blött i gräset dock), och det var mysigt.


Jag pratade just med E. Han ska ha V imorn kväll, över natten och på lördag dag. Det blir nog riktigt bra det här. Vindarna vänder. Sen får vi se om han kan ha honom varannan helg eller nått. Vore sååå nice. Så kan man ta tag i sitt eget liv också.
V har börjat bli blyg för sin morfar. Jag förstår inte. Han har ju träffat honom ganska mycket, men ändå blir det skrik och tårar när jag går och lämnar honom.. det gör mig ledsen, och det gör pappa ledsen. Det märks att pappa tycker att det är jobbigt.. men det ger sig. Det MÅSTE ge sig.
Sen har V börjat säga "ma-ma-ma-ma" nu, istället för "na-na-na" och så stod han själv, på egna ben ikväll (fram tills att jag började skrika av tjusning).

They look so good together!

Oj, vad störd jag blir på Helge Skoog!! Han var lite för mycket i kvällens "halv åtta hos mig".


Over And Out


Kommentarer
Postat av: Annika

Åh picknick i solen låter ju helt underbart :) Jag tror Ville har kommit in i en period. För känner igen detta med mina syskon barn de blev med så. Men de brukar gå över. :) kram Annika

2009-03-20 @ 08:30:08
Postat av: sandy

alltså din son är så SÖT! herregud picknick bilden., nawwwhh lilla villleee!!!! det kommer ge med sig dedär :) jag var rädd för pappa när jag var liten, haha! PUSSS

2009-03-20 @ 12:19:16
URL: http://sandibandi.blogg.se/
Postat av: Camilla och Pundhunden

Hej!!!



Du har en utmaning i min blogg.



Kram

2009-03-20 @ 22:36:35
URL: http://lorvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0