Tisdag 24 mars - Äntligen!

Nu är hon här, Youshi.
Igår morse kom hon till världen, men jag vet inte vilken tid ännu. Det var knappt så M viste det själv när jag fråga. "Antingen var det 04.10 eller 04.20". Och vilket litet (med betoning på LITET) mirakel det var sen. Fast stort för föräldrarna. Grattis så mycket Mickan och Joel. V och jag var till bb igår för att få se henne. Och hon var helt perfekt. Hennes huvud fick plats i min hand! 50 cm och knappt 3000g. Oj oj, så små fötter, händer, fingrar.. jag blev helt tagen. Tänk att de är så småå. När jag kom ut från sjukhuset messade jag till E: "Så. Nu är det slut på vila, nu kommer du hit å ligger lite. Jag vill ha en bebis!!" Naturligtvis skojade jag ganska hårt, men det var kul att se hans reaktion: som inte blev nån speciell men ändå. 

Jag önskar er all lycka, och att även JAG får många stunder med henne.
Jag ser fram mot att byta senaps-blöjor igen!

Stoltaste mamman!

Jag vill ha en till!!!


Over And Out


Kommentarer
Postat av: Ehlin

Åhh så söt hon e, Gratta dom så super mkt från mej!!

2009-03-24 @ 11:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0