Tisdag 17 mars - Utmaning igen..

Idag är ingen vanlig dag, för det är Svenssons födelsedag, HURRA HURRA HURRA!!
Min son är bäst!! Vi var till sjukhuset idag för jag hade blodgivningstid. Jag hade ingen barnvakt, så jag tog med honom dig och trodde det skulle sluta i kaos. Vad kan inte gå fel med en liten grabb på ett ställe fyllt med nålar och blod?? Fast han betedde sig helt fantastiskt. Han satt där på bänken med mig och tuggade på mitt ICA-kort medan de stack mig och påsen fyldes med mitt blod. JAG ÄLSKAR HONOM!!!!

Utmaning...
(
damn you MalinT).

♥ Tre jobb jag har haft:
Packat bröd och kastat thékakor på mina arbetskamrater på Böjabagar´n
dagis fröken
cafétant på båt
♥ Tre platser jag har bott på:
Norrmalm
Östermalm
Havstena
♥ Tre saker jag gillar att se på TV:
House
Rent Hus
Navy CIS
♥ Tre favoriträtter:
Lasagne
Ugnsbakad lax
Grillpanna på Wallermans
♥ Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu?
Brasilien
Helsingfors
På en massagebänk å få massage
♥ Tre personer jag utmanar:
Mackie
Josse
Sandy


Over And Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0