Söndag 22 mars - The end is near.

Ja, kära läsare. Nu ska jag berätta nått sorgligt..
Jag är en periodare. I alla fall när det gäller facebook. När blev det så stort?? Det är som ett gigantiskt eniro, fast man kan få reda på precis vad som hellst om folk. Och som den snokare jag är, älskar jag facebook!! Fast det har blivit lite av en period-grej. Ibland är jag inte inloggad alls, men just nu är jag inne på facebook HELA TIDEN. Så fort jag kommer åt en dator loggar jag in för att titta. Den lilla röda siffran i hörnet signalerar ständigt om nya uppdateringar, hur folk har kommenterat bilder, skrivit i div loggar, vänner lägger upp bilder... I love facebook!! Har jag nämnt det tillräckligt många gånger nu?? Det bästa är att man inte kan se vem som har kollat vems sida *gnider händerna ivrigt mot varann*
Det nya hotta är att man kan göra massa test. T.ex "hur kul är du?" - testet, "Vilken hundras är du??" - testet och "vilken drink är du?" - testet. Jag gjorde ett av alla dessa idag (tänker inte tala om vilket test jag gjorde), men resultatet blev ytterst PINSAMT. Så pinsamt att jag nästan övervägde att ta livet av mig (jag vet att man inte ska skämta om döden men jag gör det ändå)!!!! Men innan jag fullföljde mitt uppdrag, såg jag att det fanns ett "when will I die" test. Jag tänkte att det kanske sker med ödets hjälp ändå. Och så får jag resultatet: "Maria took when will you die?? quiz and the result is 25 october , 2008
life is sure small for you!!
". Whatta? Jag är ju redan död!!!! HAHAHA!
Mikaela ska snart föda!!! Jippie. Nu är det endast tio minuter mellan värkarna!!
Push push push!

Over And Out


Kommentarer
Postat av: Annika

Jag vill se bebisen juuuu :)

2009-03-23 @ 11:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0