Lördag 28 mars - Earth Hour

Barbro ringde just!
Emil kommer för att hämta V idag. Jag trodde han sa att han skulle vara här halv tio, men han har fortfarande inte synts eller hörts till och klockan närmar sig 10.15. Ja ja, det spelar ingen roll för V sover nu, men jag tycker nog man kan höra av sig.... dilemma dilemma.
På måndag får jag nycklarna till lägenheten. Det ska bli kul att se den omöblerad och få en syn över hur man själv vill ha det. Jag har ju bara mina bilder i mitt huvud. Det blir jättebra det här!!
Ikväll är det earth hour. Det är ju vårt fel att klimatet är som det är, så varför inte "offra" en timme av året till att spara och tänka över det?? Kika gärna in på www.earthhour.com. Jag hade en liten diskussion med far-min igår om det här och han med sin gammaldags tankegång, tyckte att det här bara var skitsnack. "Vad gör en timme av din vardag??" Han förblev tyst..
V har blivit mycket bättre med honom nu! Och det gör mig glad, JÄTTEGLAD!


Over And Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0