Lördag 21 mars - Jag viste inte.

She keeps Moet&Chandon in her pretty cabinette..
Igår skulle det varas barnfritt för mig - igen! Jag kände mig lite bortskämd, men glad över att E ville ha sin son över natten. Har länge känt för att komma ut och göra en snor-fylla, en riktig såndär som ger huvudvärk dagen efter. Som en riktig fjortis. Syster och jag gick till bolaget och köpte skumpa för dyra pengar, sen fick vi gå en sväng för V somnade i vagnen. Vi köpte kaffe och kanelbulle på Pressbyrån och satte oss i en park och fika lite. Då telefonen ringde och det var Emil. "Jag har kräkits fem gånger mellan Vårgårda och Skara". Det säger inte mig något alls (!!!!) om vart det ligger, eller hur långt isär städerna ligger, men jag förstod ju att det betydde att han INTE skulle ha V ikväll.. vi var ju så instälda på att få dricka skumpa, och det var precis som någon tryckte på OFF knappen.. Jag ringde till mamma och beklagade mig och det slutade med att hon tog V över natten. MAMMAAAAAAAA alltså! Tack. 
Det blev skumpa för hela slanten. Herre Gud. Min syster är helt CRAZY!!! Och vad den gick upp i huvudet och fulla blev vi.
Sen rökte vi vattenpipa från Brasilien och brände halva mattan i köket + bordet med kolet *skäms något*
Något som alltid hör till en sådan fylla är ju "fylle-mess" men gårdagen bjöd på "fylle-samtal". Vi ringde till folk HELA TIDEN! Daniel, Kaisla, Fredrik.. men det var skoj!
En sak var ju mindre kul att höra, och det var att vår kusin Teresa har gått isär från sin karl.. jag tycker det är synd för det var nog de sista paret i världen jag trodde skulle göra slut!! Kanske det fixar sig..
Vi kom till Wallermans och drack öl och Tequila Rose.. vilket ledde till att vi blev ännu fullare. Det var en sjukt rolig kväll tills min syster började pipa. "Jag vill åka hem nu...". Hon lät som ett ledset barn. Det var så man blev orolig.
Jag blev erbjuden nattsällskap, men tackade nej *skrattar och klappar mig på axeln*
Så vaknade jag klockan 07.40 i morse. Med huvudvärken jag längtat efter. Solen skiner och jag är glad. Jag saknar min bebis!!
 
Utmaning..
(fuck Lorv)

4 TV program :
Du är vad du äter, Lyxfällan, Förlossningskliniken, Medium
4 saker jag gjort idag :
Vaknat för tidigt, duschat, druckit kaffe, bloggat
4 saker som jag längtar efter : 
Sommar, min son, jobb, Valtteri     
4 saker på önskelistan :
Ny bil, sulky till V, bra ekonomi, nya skor
4 saker som avskys :
Snor, trasig bil, dålig ekonomi, endel föräldrar
4 saker som jag tycker om att göra : 
Blogga, träffa mina vänner, vara på Åland, jobba 
4 saker jag ätit idag : 
Har inte ätit något än idag..

Over And Out


Kommentarer
Postat av: Höder

"Åland" tycker om när du å V är här. Puss ;-)

2009-03-23 @ 15:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0