Lördag 14 mars - Så drar vi in maggen!!

Tack gode Gud att mina föräldrar finns!
Jag satt och tänkte massor igår. Det finns nog inte ens tecken för ett blogginlägg för att berätta om allt jag tänkte på igår. Kroppen slappnade av, hjärnan sattes i bruk. Oj oj.. Det var nästan lite stressande att tänka på allt. Det var som allt bara föll över mig, eller som en vägg som löstes upp och släppte egenom allt. Allt var inte negativt, det kom mycket positivt också. Jisses.
Jag är full med energi. Och det har jag varit hela dagen. Jag deckade halv tolv igår kväll, och jag vaknade klockan åtta i morse, tänkte "näe, aldrig i livet!!!" vände om och somnade. Sen vaknade jag halv tolv. Halv tolv!!! Fattar ni??
Så nu har jag energi igen. Hoppas den håller ett tag nu då.
Meningen var att jag skulle lägga upp en bild som jag tog i morse på mig själv, men så märkte jag just att jag glömt kameran hemma hos mamma. Så det får bli en annan dag.

I'm back!!


Landets fjortisar har inte skött sitt jobb i afton. Eller så har de, fast ni har fel!!



Over And Out


Kommentarer
Postat av: josefine

Det var du fan värd! Så grym som du är =) Kram på dig

2009-03-14 @ 21:34:44
URL: http://ladybugg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0