Söndag 21 juni - Helsinki, I miss you!

Have I told you lately, that I love You??
Igår ringde min syster till mig, under ordnade bakisformer, och frågade hur midsommarfirandet variKRAAAAMt i Skövde (hon var själv på kusten). Självklart frågade jag henne hur hon haft det. Hon berättade att hon hade ringt Emil klockan 23,04 och frågat om han ville komma på cruising i Lysekil. "Eeh, jag skulle väl inte tro det" blev svaret som väntat, men min fulla syster gav inte med sig, utan skrek "Jo!! Nu kommer du hit, för jag vill träffa min systerson!!". Hur mycket rättslig rätt har man till sitt syskonbarn då, undrar jag om man kräver sånt *skrattar* ??

Nu har jag, ärade läsare, betalat mina räkningar (inte för att ni bryr er, men det är nått onödigt vetande, som resten av den här bloggen). Det var såå skoj! Så nu har jag bara en sak till att göra, innan jag får lämna mitt hus idag.
Det har nämligen flyttat in en andra person här, som dess utom hotar mig. Och det är väl bäst att lyda bara. Skönt att det flyttat in en dominant person som håller ordning på mig, för uppenbarligen klarar jag det inte själv. Jag har alltid sagt att jag aldrig skulle passa som chef någonstanns, för jag behöver någon som bestämmer över mig. Sen att jag gör lite som jag vill ändå, hör väl inte till saken kanske?? Kanske skulle säga att jag behöver någon som jag kan trottsa och gå på nerverna??


Over And Out

Kommentarer
Postat av: Ehlin

Ha ha ha! Du e juh klockren!

Pussar!!

2009-06-22 @ 08:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0