Update

Det blev en fin dag.
Klockan närmar sig 20.00 och solen skiner ÄNTLIGEN!! Jag har saknat dess närvaro. Det är liksom inte samma känsla när den lyser med sin frånvaro. Man blir glad av solen. Jag hörde någonstanns någongång att det tar 8 år för oss här på jorden att märka någon skillnad om solen skulle slockna.. undrar om det stämmer. Vet någon?? Låter som en väldig massa tid.. tänk om solen egentligen slocknat och vi går här på jorden och lever som vanligt bara, utan att veta ett dyft.
Den dagen, den sorgen, I guess.
Nu ska jag göra en paj och sen bara mööza i soffan med CHIPS. Det var längesen. Fast med min vanliga tur, kommer det väl inget bra på burken heller. Så jäävla typiskt..
 

Strike a pose.


Hulligan-Ville är i farten. SE UPP!!



Lugn och fin dag helt enkelt. En lördag som de flesta andra.


Over And Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0