Torsdag 18 juni - BVC

Vilken regnig sommar vi har!
Nu har jag i alla fall lagt både Villes BVC-bok och min mobil på räkningarna, så nu syns de inte. "Syns man inte, så finns man inte" heter det ju, eller??!! Jag fick en påminnelse ifrån SLA (morgontidningen i Skövde, Skaraborgs Läns Allehenda) att min prenumeration går ut 29 juni.. och det gjorde mig ledsen, för det är så dyyyrt att fylla på den. Ett år kostar 1815 kr och vart ska jag få det ifrån?? Hallå, finns det en vänlig själ som vill sponsra?? - Obrigado! 
Sitter och tittar på regnet när jag inte tittar på dataskärmen. Det är ganska lugnande att titta på regnet. Vi var just till BVC med V och han måHappy-hey!dde bra. 12 260 g (förstår inte varför man räknar i gram än, en annan hade vart... hmm.. 83 578 eller nått i den stilen, tack gode Gud att man räknar kilo som "vuxen") väger han nu och är 81,5 cm lång.
Igår var jag till OnOff, för jag kände att jag är i behov av en ny mobiltelefon (ni skulle bara se den jag har), men försäljaren som jag utsattes för, ville då rakt inte sälja en Nokia till mig, även om jag sa att jag inte vill ha någonting annat än Nokia. Konstig försäljare det där. Han menade på att Samsung hade den bästa telefonen. Och när jag frågade om de där touch-telefonerna, sa han bara "Ja du, kan du inte hålla en Nokia hel så kan du bara glömma touch-telefonen". - Tack, sa jag och gick ut.
Annars då, jo tack, det regnar, och det är midsommar i helgen. Fast regnet hör väl till hela grejen, bara att ingen har förstått det än. E kommer och hämtar V imorgon förmiddag eftersom han är ledig i morgon (trodde/antog han), han viste inte säkert. "Alla andra är ju lediga, så varför skulle inte jag vara det" menade han på (kul om han ska jobba imorgon *skrattar för mig själv*).



Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0