Tisdag 9 juni - Update

Den här dagen alltså...
Jag upptäckte i morse (inte bara att min son älskar sina bandyklubbor) även att jag är sjuk! V har vaknat två nätter i rad av hosta och gjort det i 1,5 timmar tills han sen somnar av ren utmattning bredvid mig, och emellanåt får man en host i ansiktet *mmys* Kanske inte var så svårt att räkna ut att man själv skulle bli sjuk.. *stackars mig*
Egentligen skriver jag ett inlägg nu på kvällen bara för att visa att V gillar sina leksaker han fått. Den här kvällsaktiviteten ska vi nog fortsätta med.

TRÖTT ELLER???


  

Ser i kors..
  

  
Sen gick lille-man och lade sig i princip själv!


Over And Out


Kommentarer
Postat av: Ehlin

Nåå, gud vilka roliga bilder, han gillar verkligen sin leksak! Va kul att se en sådan; kan man kalla de energi?! lr envishet?! Hi hi hi! Krya på dej vännen min!!!

Pussar

2009-06-10 @ 07:54:16
URL: http://ehlinl.blogg.se/
Postat av: NAISY- Anna i landet Upp och Ner

Nej men haha, lille vännen vad trött! Gulligt!

2009-06-11 @ 13:09:34
URL: http://naisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0