Tisdag 9 juni - Läcker upptäckt

Grabbar.
Ska börja med att säga: Ebba, du är förlåten *ler*
Jag insåg igår att det är en grabb jag uppfostrar. Nog har jag vetat hela tiden att han är kille, men jag har nog aldrig tänkt på att han faktsiskt utvecklats från att vara en söt bebis, till ett sött barn! Igår fick han ett bandy-set av guffar Fredrik, med mål och två klubbor. Vist  har jag funderat på vad V kommer ha för intressen när han blir stor, men jag har inte kunnat acceptera att han faktiskt är ganska stor nu. Han har sprungit omkring med den där ena klubban hela morgon.
Idag ska han ett-års-fotograferas. Det ska bli spännande.
Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, men stort TACK till alla som var med och firade Villes första födelsedag igår!


Over And Out


Kommentarer
Postat av: Ehlin

Va härligt när man får sådana uppenbrelser!!! En bild på sport grabben vill jag ha!!!!

Pussar

2009-06-09 @ 09:16:26
URL: http://ehlinl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0