Söndag 7 juni - Sönder

Jag har just gått sönder innuti.
Bara så ni vet (vilket normala människor redan vet) är det fult att ljuga. Det sårar, river och får den som är ljugen för, att gråta..
I'll be right back.
Nu har jag lugnat mig. Jag har klistrat ihop mig själv med Jesus-tejp.
Skämt-å-sido, jag tror inte att jag behöver förklara dagens händelse (folk kan bli upprörda). Det räcker med att säga att allt löste sig fint (enligt??) och alla är nöjda och glada. Jag hatar att ha så lite makt som jag har (men berätta det inte för någon, det är hemligt).

Ha lite kalas hos pappa, alla barnen hjälper till med paketen.

"Kan vi öppna det här paketet nu?" sa Axel, 5 år. "Ville sa att han ville öppna det nu."
Snacka om söt unge!!



Over And Out




Kommentarer
Postat av: Stina & Rebecka

Krama om hårt

Ja, det är det.

2009-06-07 @ 13:07:45
Postat av: Ehlin

Nå hjärtat, ring när/om du vill prata! Och grattis till Max Ville Valentin idag, och speciellt till dej som gjort ett underbart jobb i ett helt år!!! Dagen/veckans röda ros går till DIG!!!

Puss

2009-06-08 @ 08:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0