Söndag 28 juni - Utekväll

Välkommen du underbara människa!!
Det är inte klokt vad bebisar är fantastiska. Tänk bara hur fantastiskt att de faktiskt utvecklas i magen! Att de kommer ut så perfekta. Fingrar, tår, ögon, öron.. jag blir lika fashinerad varje gång jag tänker på det. Jag har aldrig vart mycket för den där "bebisdoften" alla pratar om, men vist är kroppen helt otrolig!! Jag fick lov av Ehlin att lägga ut den här bilden på Adina. Välkommen du fantastiska bebis!!


Igår var jag ute och åkte motorcykel med min granne, Henrik. Shit vilken kille! Det var trevligt att åka, det var längesen (senast på Åland, tror jag det var). Jag vill varje gång skaffa motorcykelkörkort, men det blir aldrig av.. (innan jag dör, ska jag ha C-kort i alla fall). Vi åkte mot Lerdala (20km) och gick genom en hage, upp på en kulle. Där drack vi kaffe och snacka skit, eller ja... det var nog jag som prata skit. Han fick väl sagt 5 hela meningar, sammanlagt under 2,5 timmar.. Så går det när man är på picknick med Mukkis/Skövde/Maria/Babblarn WHATEVER! Helt plötsligt skrek jag till som en 14 årig brud: AAAAAAAH!! Mest för att jag inte var beredd, jag är inte rädd för kossor egentligen. Det finns ju inget fredligare/lugnare djur, eller?? Hon stod där, två meter från oss och tittade.
Tack granne!!



Sa jag att han är världens bästa granne?? Märta på Havstena var inte så tokig hon heller, men när vi kom tillbaka från vår picknick (Henke & jag) skulle jag iväg på fest! Jag hämtade min enda öl jag hade i kylskåpet. Henke undrade om jag skulle ha BARA den där, och jag svarade "ja" som om det vore nått fel med det?? Då hade  ju karln köksskåpet fullt med ÖL *ler*
"Hur många vill du ha??"
- Tack för min huvudvärk hurru grannen!!
SKOJ VAR DET!!



RÖKSUGEN PALM??



 Over And Out


Kommentarer
Postat av: Katarina

Kan intyga att Adina ÄR underbar!! Jag är en stolt och UNG (viktigt!!) mormor till världens sötaste tjej! =) Tack för ditt inlägg på min blogg! Kram från Adinas mormor <3

2009-06-28 @ 23:42:53
URL: http://katlind.blogg.se/
Postat av: Sessan is bride to be

Nej, idag är det 18 dagar kvar! Helt sjukt va tiden har gått fort. För en månad sen ville jag att tiden skulle stå stilla för att vi hade så grymt mycket att göra. nu vill jag att tiden ska gå foooort =)

2009-06-30 @ 15:37:23
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0