Onsdag 3 juni - ONSDAG!!

GRATTIS EBBA PÅ DIN FÖDELSEDAG!!
Nu har det vart lite paus i mitt bloggande - jag veet!! Anledningen är ren lathet och spotify. Det kanske är "ute" med spotify, eftersom det kom för typ fyra veckor sen och jag inte upptäkte det förrän nu, men jag tycker det är grymt. Så har suttit här och "tänkt blogga" men lyssnat på musik istället.
Vad har hänt då?? V har fått två tänder till. Så nu var de sex!
Jag skulle väldigt gärna vilja åka på Rosella kryss på fredag, men har ingen som kommer med, och jag vill inte åka själv - igen. Hazze är ombord och det skulle vara såå kul att träffa honom. När var sist? Sommaren 2007?? Herre gud.. Så det grämer mig att inte åka.. NÅGON SOM VILL MEEEEED?? Annars har jag ju massa (några (två)) IKEA möbler som kommer imorgon, som jag kan sysselsätta mig med. I oförsig har Espen lovat att bygga ihop dem åt mig på fredag. Jag tänker sitta på en stol med en kall öl och skratta!! Fast hellst skulle jag vara på Rosella och sjunga ihop med Hazze. Förstår ni hur jag saknar honom eller??? Ååh... det är inte sant det här heller!! Stackars mig!!


"Maanantaina sattumalta
tavattiin ja tutustuttiin
ja toisiimme hiukan ihastuttiin

Kun erottiin sä juoksit pois
mut käännyit ja huusit mulle näin:
Hei sopisko lauantai?
No, tottakai, mä sanoin vain
hei sopiihan lauantai
Nyt tunnit matelee hiljaa
minuutit ei juokse ollenkaan
kun en voi sua koskettaa
viikko täynnä odotusta
lauantai tuo lohdutusta
silloin jälleen sut mä
nähdä saan uudestaan
sä sanoit vaan: hei lauantaina kohdataan!
suurin toivein mä odotin lauantaita
jota koskaan tullutkaan ei
kovin kauan mä odotin lauantaita
joka toiveet mennessään vei
NÄHDÄÄN LAUANTAINA
sanoit minulle niin
NÄHDÄÄN LAUANTAINA
kun me suudeltiin
näkemiin
Ilman sua on tyhjää
joka päivä on uusi maanantai
mutta nyt on lauantai
odottanut oon kauan
odottanut oon aamukuuteen
mutta beibi sua ei silti näy
mä tiesin sen: näinhän tässä käy
sua ei silti näy
suurin toivein mä odotin lauantaita
jota koskaan tullutkaan ei
kovin kauan mä odotin lauantaita
joka toiveet mennessään vei
NÄHDÄÄN LAUANTAINA
sanoit minulle niin
NÄHDÄÄN LAUANTAINA
kun me suudeltiin
hei, mä tahdon sinua
tarvitsen sinua
tahdon sinua nyt.
nähdään lauantaina
"


Over And Out



Kommentarer
Postat av: Ehlin

Åh va dum jag känner mej som inte följer med dej... Sorry vännen...

2009-06-03 @ 16:59:56
Postat av: Tanja Lepistö

Tack Maria, kom hem nu o har inte lurkat på en dator på 1 vecka,därför har jag inte stt detta förräns nu men du grattade ju via SMS åxå...

2009-06-08 @ 18:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0