Onsdag 17 juni - INGEN ONSDAG

Jag är fast!!
Jag skrev ett jättelångt och roligt inlägg i morse. Och så försvann det *sur* och nu kan jag inte minnas alls vad det handlade om.. så typiskt. Det var något om att mina räkningar ligger här bredvid mig på skrivbordet och skriker "BETALA MIG, BETALA MIG!!!" men jag tok latar mig och orkar aldrig sätta mig med de långa OCR-numrorna. Så de får ligga där och skrika ett tag till. Idag damp det ner två räkningar till i min brevlåda. Funderar starkt på att skriva en sån där skyllt på dörrn, där det står "Endast räkningar med korta OCR-nummer, tack." Ni som följt den här bloggen vet ju vilken kärlek jag känner för internetbanken.
Så har jag fastnat för Desperate Houswifes. Attans. Och allt är min systers fel. Jag såg ett avsnitt och efter det kunde jag inte prata om nått annat. Det är bara fjantar som tittar på det.. och jag *pusta*
Igår fick V sova bara en gång på dan, och det gick jättefint. Så i natt var första natten EVER som jag inte vaknat över att han gnytt, rest sig, pratat, velat ha nappen, velat lägga sig med mig eller skrikit i sömnen. Man ska inte ropa "hej" än, men jag var mäkta nöjd i morse när jag insåg detta. Gårdagen var helt fantastisk. Vi var ett GÄNG till Sikaparken i Skövde och lekte med våra små. Det kändes riktigt vuxet *ler*



Simon åkte kana med Ville

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vilken härlig bild när han går! Jag hade oxå problem med min bloggsida imorse... Miss u!

Pussar

2009-06-17 @ 21:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0