Onsdag 10 juni - Ingen onsdag idag..

Jag hörde en rolig grej!
Dagen har vart trevlig. V och jag for till staden för att handla lite presenter åt syster som fyller 23 år imorgon. V var helt fantastisk och satt och filosoferade i sin vagn. Det råkade bli några affärer extra idag - igen, eftersom jag märkte att skatteåterbäringen kommit. PRISA GUD!!! Så tanken slog mig att man kan fylla på lite i lådan (ingen fattar nått *flinar*
Sen for vi till Fredrik för att dricka kaffe. - NEJ, V dricker självklart inte kaffe än!! Det var trevligt att se hans (Fredriks) mammas nya lya, jätte mysig. Och sen träffade man ju blivande rikskändisen, Magnus. Han spelar inlinehockey och de är i SM final (läs SLA så fattar ni mer, för er som inte har SLA, gå in på www.sla.se och glo i sportdelen). Sen nalkades det mat-tid för lilleman, fast han var mer intresserad av F som satt vid datorn och spelade Method man (stavning = osäker), och ville inte sitta still på stolen. Vist är alla sätt bra, utom de dåliga?? Jag vände stolen, så V fick stå upp (och jag vet att man inte borde stå när man äter, men...) och hålla sig i ryggstödet (fattar ni vad jag menar??). Vi lekte tittut och varje gång jag fick syn på honom över stolsryggen, skyfflade jag in mat i hans mun. Bra va!! Ibland är jag så himla fyndig. Efter maten fortsatte han digga method man med F. Det såg roligt ut, men de var så söta båda två. Klippet finns på facebook och senare KANSKE på Fredriks blogg www.wolmer.blogg.se.

Jag läste nått skoj på nätet tidigare idag som jag måste dela med mig av:

Mamma går på stan med sin 4 åriga dotter, Anna, och utbrister plötsligt: 
- Men Anna, vad har du i munnen??!
- Tuggummi, svarar Anna lugnt.
- Vart har du hittat det??
- I näsan..

(Skratta då!! Det var hysteriskt roligt)





Sen måste jag bara nämna att folk är för jävla
dåliga på att uppdatera sina bloggar
*slår näven i bordet och skriker*
Har du en blogg så use it, eller?

Over And Out


Kommentarer
Postat av: Höder

Jag tror att jag fattar;-) PUSS

2009-06-12 @ 13:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0