Måndag 8 juni - VILLE-HJÄRTAT!

Nu för ett år sen gick man runt, runt i lägenheten och hade så satans ONT!
Jag är helt farsinerad över att jag klarat av det, jag är så oerhört tacksam mot mina vänner som funnits och stöttat mig det här året och vänner som fortfarande är ett fantastiskt stöd, vänner som tillkommit och stöttar och går att bolla glada och dåliga stunder med, jag vill tacka Emil som tog sitt förnuft till fånga och insåg att han trotts allt ville vara pappa. Utan alla er, hade jag inte varit den jag är idag. Jag är en fantastisk mamma TACK VARE ER
Jag gråter när jag tänker tillbaka på året som gått. Det har krävt många uppoffringar, mycket skratt och mycket, mycket tårar, sömnlösa nätter, matande och helt fantastiska framsteg. AND I MADE IT HERE!

                    

Och alla som jag inte har bild på. NI ÄR GULD!!

GRATTIS MIN LILLE SKRUTT PÅ 1 ÅRS DAGEN


Over And Out


Kommentarer
Postat av: Mackie

Gratta din store kille från oss! och vill bara säga att du är världens bästa morsa till Ville! Du har kämpat så hårt för din son och det ska du ha creds för! :) Saknar er! Puss

2009-06-08 @ 10:35:56
Postat av: bäjbyns vän

grattis bäjbyn!

2009-06-08 @ 11:09:58
Postat av: Anka

Grattis min busunge :)

2009-06-08 @ 13:55:11
Postat av: spider

grattis till lillen!! =)

2009-06-08 @ 18:23:32
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0