Måndag 22 juni - Snart..

Ååh vilken underbar dag!!
Det första vi gjorde imorse, efter att ha vaknat och fått kaffe och välling, var att klä på oss och ta en cykeltur. Jag tänkte att det var dags för det nu. Cykeln behövde ändå mer luft i däcken, så åkte förbi Shell och pumpa. Det blev ingen lång runda, men V fick se levande kossor för första gången i sitt liv. Han skrattade åt dem. Sen blev jag lite rädd för det var en öppning i stängslet, så då fick vi snabbt säga "hej då" till kossorna och cykla snabbt därifrån!! V var ganska rastlös på slutet, så det  var väl tur att det inte blev nått längre.

Sen fick vi i oss lite gröt och for till moster där vi spenderade massa tid. Helt fantastiskt att vara på landet när det är sånt här sol-väder!! Vi promenerade, lekte och lagade mat. Livet på landet är ju fantastiskt på sommaren, förutom alla kryp som kommer fram, fast de hör väl sommaren till I guess. Jag såg en gigantisk mördarsnigel (fast vitMED SNÄCKA PÅ!! Har aldrig sett en sån förut, inte med hus!! Den var skit äcklig, och jag var rädd att den skulle äta upp både mig och syrran. Tur att V kom farandes just bredvid den och skrämde iväg den! 
Tack syster för en toppendag!! I love you!

Innan vi åkte hem åkte vi via mamma (mormor) och sa hej. Sen hem till badet och bums i säng. Trötta efter dagens äventyr.

En trött kille


Over And Out


Kommentarer
Postat av: Anka

Låter ju som en toppen dag :)

2009-06-23 @ 08:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0