Måndag 15 juni - GRATTIS MIKAELA!!

Jag trodde att det här var slutet på sova-på-förmiddagen, men jag hade kanske fel.
Igår tänkte jag att V blivit en så stor kille och inte behöver sova förmiddagsluren mer. Han somnade vid tio och sov en och en halv timme. Vilket blir väldigt sent för hans eftermiddagslur (han sov 15.45-16.20). Vilket sen blir senare i kvällsläggningen. Han växer så i mina ögon för var dag som går. Så, imorse var jag helt inställd på att inte starta datorn alls (eftersom jag inte är vid datorn när han är vaken). Fast oj vad jag misstog mig. Han BAD mig om att få gå och lägga sig klockan 9 och slocknade som en smäck. Så nu sover han. Han får fortfarande vara min "bebis". Han är inte så stor *ler*
Jag borde göra ett frisör-besök. Jag har blonderingsmedlet i badrumsskåpet, men vill klippa av mig den kaluffs som är på mitt huvud. Det är för jävligt att ha kort hår ibland, man måste klippa sig typ två gånger i månaden för att se "bra" ut.
Och NÄR ska jag få upp saker på väggarna?? Börjar kännas patetiskt faktiskt. Får knacka på hos grannen här i veckan och fråga om han har en borr (sen kan han få borra ÅT mig också, för jag vågar inte).
Idag ber jag till gudarna om uppehåll. För jag tänkte ta en promenad in till stan. Och då kan gärna himlen stanna där den hör hemma - där uppe!

Over And Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0