Lördag 6 juni - VAD ÄR DET?

Don't tell me you're sorry, 'cause you're not!
Igår blev en helt bra dag. När Espen kom. Han är rolig han. Oj oj, varför har jag inte hittat honom tidigare?? Efter många om och men, många skratt och diskussioner, fick vi ihop min sängstomme och byrå. Nu ska ju inte jag ha så mycket cred för det här, eftersom det var Esp som gjorde allt. Jag höll i nån planka här och spikade där, annars var jag ganska bra på att smita från arbetet (som vanligt), men det var ju det han var här för.
Sen att det blev trevligt också gör inte saken sämre. JAG hade urtrevligt och hoppas på en fortsatt vänskap.


Esp med en fantastisk... planka??


Sovrum med sängstomme, Ehlin varsågod *puss*

Sovrummet med min nya byrå, Ehlin varsågod!!




Over And Out



Kommentarer
Postat av: Ehlin

Åh tack min underbara vän!!! äntligen :P

Pussar

2009-06-06 @ 21:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0