Lördag 27 juni - In your head

Morgon, kaffe, musik och hög volym.
För ett tag sen (när jag just flyttat in här i lägenheten) fick jag lite bad-prylar av Josse, eftersom de flyttat och de inte hade badkar i sitt nya hem. Jag fick typ sånt badsalt, olja, tvål, ja - lite sånt. Jag har bara inte fått tummen ur att använda det. Jag har inte ansett mig ha tid. Inte unnat mig det. Det ska ju hällas upp vatten och det tar ju en halv evighet (det är hemskt vilka i-landsproblem man har).. igår klockan 23.04 fick jag för mig att ta tag i saken. Och OJ DÅÅ, det här ska jag göra JÄMT!! Jag använde bara lavendel-olja, fast jag är helt mjuk fortfarande på hela kroppen!! Från topp till tå, dorsalt och lateralt. Så ett råd är att skaffa badkar och olja och bara MÖÖÖÖSA! Det var bra helt enkelt.
Dagen ska bjuda på lite städning här hemma och i eftermiddag ska jag få åka MOTORCYKEL. Ni som känner mig vet mitt förhållande till motorcyklar och I love it alot! Jag ska njuta av det här!
Jag började även fundera på en sjuk sak igår. Emil och Anka bara garvade.
"Kan man driva svart-taxi verksamhet med en motorcykel??"
Jag menar, folk kör ju runt på fulla människor i bilar, är det lagligt att skjutsa en full människa på motorcykel (svart-taxi verksamheten är ju given att den inte är laglig). Förstår ni?


Over And Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0