Lördag 13 juni - Lauantaina

Varför å varför??
Jag förstår inte detta fenomen att INTE sätta in viktiga papper i pärmar NÄR de kommer. Har just suttit med en decimeter tjock bunt med papper från banken, försäkringsbolag, försäkringskassan, pension osv och satt dem i egna fack i pärmar. Varför gör man det inte på en gång? Ren lathet antar jag. Det är inte roligt någonstanns och man blir ju bara mer irriterad för varje papper man får fram ur högen. Vilket fack passar den här i då?? Samma är det med räkningar som jag betalar via internet. Jag lägger inte in dem på en gång, vilket vore det bästa. Det är ju bara några siffror som ska knappas in.. what's the fucking problem liksom??
Så ska man se vad den här dagen har att erbjuda. V ligger och sover sött. Fast han vaknar snart tror jag. Kanske tar en sväng till norrmalm för att träffa Nattis som är hos farmor.

Stackars människa... vad har hon för problem??
"Jag tror inte hon är så förtjust i att ha kläder på sig" //Joel
www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.5981345


Over And Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0