Fredag 5 juni - So??

Jag ångrar ingenting.
Så var det val på söndag. Herre Jesus, jag fattar inte ens vad det handlar om! EU parlamentet - jomenvist. Vad gör de för nytta för världen då? Förutom lyfter månadslöner som skulle kunna rädda en hel världsdel från svält en månad.. jag är faktiskt inte insatt alls. Min kompis skickade mess åt mig häromdagen och påminde mig om att det ska röstas på söndag. Och jag undrar: vad ska jag rösta på? Ett tag funderade jag på att inte rösta alls, och mitt tänk ligger lite åt det hållet än. Tänk om jag röstar på "fel" parti/person!? Och så blir det ett helvete i EU på grund av MIG. Det kan jag väl inte leva med heller!! Samtidigt ska man inte låta bli att rösta heller för att... ja, det var nått bra argument där som jag inte minns..
Och som ni ser så sitter jag och skriver, alltså åkte jag inte till Rosella idag som jag tänkte. Vädret var heller inte så inbjudande. Jag säger som igår - Varför satan ska det vara så långt till Kapellskär?? Det är för jävligt att bo i Skövde och ha kärlek till havet. Istället sitter jag här och lyssnar på Eminem, Akon och Rihanna (oj, vad piggare man blir *ironi*), dricker kaffe och försöker mentalt förbereda mig på dagens hemmasysslor: få upp mina gardinstänger. Anka har varit gullig och sytt gardiner av tyget jag köpte på IKEA. TAAAACK HJÄRTA!! Sen ikväll kommer Espen och grejjar ihop mina möbler som kom igår!! De står där i Villes rum och väntar!!!
Jag fick fler madrasser av mormor och morfar igår. Och under tiden som jag la V för natten igårkväll satte syrran ett lakan över, det blev NICE alltså!!

Kuddrummet!


Syster är och handlar med Ville.


Jag älskar dig syster!!



Over And Out


Kommentarer
Postat av: Syster

Älskar dig också! <3

2009-06-06 @ 11:36:06
URL: http://christiinamakinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0