Fredag 26 juni - Grattis alla!!

Jag läser MASSA bloggar!
Nu har äntligen Ehlin blivit MAMMA till en tjej (Adina). Hur känns det egentligen? Det är en jävla omställning och man fattar inte riktigt att det är på riktigt heller. Jag fattar inte än idag att jag är just det - mamma. Det blev en tjej och jag har smygkikat på Ehlins mammas blogg (www.katlind.blogg.se) och sett det lilla undret. GRATTIS ALLIHOP!! Sen vill jag även säga grattis till min egen mamma som fyller år idag. Det blir inga problem att komma ihåg Adinas födelsedag i alla fall. Jag har vart och köpt lite presenter som jag ska skicka iväg (äntligen fick jag köpa en klänning!!!).
Emil var över och hämtade V ikväll. Jag fattar inte vad som ska vara så förbannat svårt med att hålla en jävla tid. Och speciellt inte när man är karl!! Tidigare idag sa han att han kommer vid fem. Han ringde vid fyra och sa att han bara skulle duscha och äta en hamburgare, sen kommer han. Satan, det måste vart en jävla hamburgare eftersom han kom två timmar senare!! Fast det är väl bara jag som stör ihjäl mig, I guess.. SATAN!!
Anka var också över och det är alltid trevligt! Vi började diskutera en blogg som jag läser (www.spiderchick.blogg.se). I ett inlägg hade hon funderat över hur mammor ska ha svar på allt (hon väntar också barn) som ROT-avdrag mm. Jag var helt säker på att det fanns något som hette TOR-avdrag också och menade på att det var sant. Jag har hört det någonstanns!! Emil, Anka, mamma och pappa fick ett gott skratt i alla fall.. JAG BJU'R PÅ DEN DÅ! Herre Jesus, jag är helt säker på att jag hört om det någonstanns. Kan någon help me out här??? Please??! Jag måste annars uppfinna TOR-avdraget. Helvete, vad skulle det vara för?? Det skulle vara lättare att hitta på ett piller till med en onödig funktion!!
Nu vill jag bara iväg. Allt blev jätte jobbigt och jag behöver komma iväg. Inte nog med att SLA (morgontidningen) slutar komma på tisdag. Tur vi åker till FINLAND på onsdag.







It's hard, but it's harder to ignore it!!
(and I am going to ignore it 'til it disapears)



Over And Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0