Fredag 12 juni - Talar om vädret

Idag är det ingen idé att sminka sig i alla fall.
Först och främst vill jag säga GRATTIS till alla som tar studenten idag. Och jag tänker inte säga "stackars er att ni tar studenten på årets regnigaste dag" för jag tror inte att ni är mindre lyckliga än vad jag var när jag tog studenten (då var det sol och nästan 30 plus grader). Ni är jättebra, för faan!!
Sen minns jag inte vad jag skulle skriva om idag, så jag får uppdatera senare.
Kan bjuda på lite bilder från igår istället.




Allt är ju bara skit å pannkaka. Blir jag intagen på akuten med dropp och V ligger i sängen själv och skriker, vad fan skulle du bry dig heller!! Du är ett sånt nedrans mähä ibland. Skjut mig!!!
Nu blev jag bara bitter och innåtvänd! Men låt mig vara bara..



Over And Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0