Update

Nu har man vart lite kristen igen.
Jag tror att det här med kyrkan är underskattat. I alla fall jag känner ett lugn när jag kommer in i en kyrka. Och Eriqa, som jag inte känner så väl, men är ganska bra på att svära, gick och sa "Oh Gud" hela tiden *skrattar*
Ni kan säkert räkna ut att jag vart på nått kyrkligt idag. Och det är ju riktigt. Jag var iväg på dop tidigare idag. Youshi döptes, och jag var såååå avundsjuk på att de fick en så mycket bättre och TREVLIGARE präst än V fick. Jättefint var det och jag fick till å med en tår i ögonvrån. Jag älskar "Tryggare Kan Ingen Vara
Välkommen i Gudaskaran Youshi.

Simon är oseriös som vanligt.


Youshi var så snäll hela tiden.


25 juli måste läggas på minnet.
Det är inte bara Youshis dopdag, det är även dagen då Fredrik lärde sig balansera en sked på näsan (jag lärde mig också, men det finns inga bildbevis på detta).



Ingen kunde beskylla dem för att ha för lite kakor och fikabröd *ler*


Tack för att jag fick komma!

Over And Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0