Torsdag 30 juli - Jag kunde inte bry mig mindre.

Vi är sååå synkade!!




Man skulle kunna tro att jag har massor att göra på dagarna, men det har jag inte. Varför tror alla det för?? Igår satt jag och V ute jättemånga timmar, men ingen hörde av sig på massa timmar. HAHA!!
Idag har jag  vart hos Stina på Playdate. Våra barn kommer nog bli väldigt bra vänner tror jag. De lekte tillsammans (fast det var väl bara en bortis också).. Jag ska förklara mig:













Sen är V ganska bra på att köra bil



Tack till Stina som ÄNTLIGEN skaffat en kaffebryggare *ler*


Over And Out


Kommentarer
Postat av: Stina

Hihihi, vad söta våra barn var som delade så rättvist på vattenflaskan :-D

Och no problemas, du är välkommen hit ofta på kaffe nu!!

Kram

2009-07-31 @ 21:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0