Tisdag 28 juli - Ibland är änglarna med mig!

Så var man ägare till en Sony/Ericsson telefon då...
Igår trodde jag att jag drömde hela dagen. ALLT gick som smort och som på en räkmacka. Egentligen började det i söndags kväll när jag läste ett mail från intendenten ombord. Det stod att jag var välkommen på jobb igen 11 september. Det är också ett nedra datum att börja jobba på, men jag blev så glad så jag hoppade runt i lägenheten som en studsboll (en stor studsboll). Nästan så V vaknade - oj dåå, men det hade inte gjort nått, för jag var så glad!! Så snart får ni mig tillbaka. Spralligare än någonsin! Varsågod bara *skrattar*
Tillbaka till gårdagen då, så vaknade jag i min säng - ensam och tittade på klockan (min väckarklocka - som jag aldrig använder - bara för att se tiden på, går av någon anledning fortare än alla andra klockor i världen. Den visar alltid 20 minuter mer än vad klockan är på riktigt. Härligt med lite matematik när man vaknar. Och NEJ, jag tänker inte försöka ställa den rätt för det var ett nedra sho att få igång den från första början. Tack så mycket Ebba för att du inte ville ha den en gång i tiden). Klockan visade 08,22. WHATTA!!?? Är det sant eller? Klockan var ÅTTA. Och V vaknade inte förrän nu!! HÄÄÄÄRLIGT. Då kom jag att tänka på om det har vart så att jag stört hans sömn tidigare?? Snarkar jag såå högt?? Äsh. Glad var jag ändå *ler* Sen kom min syster och Lisa hit. Vi gick på promenad och när vi kom tillbaka lagade vi mat. OCH V TYCKTE OM MIN MAAAAT!!! Det är ganska "inte vanligt". Stolt var jag över det och över att ha besök. Efter maten satte jag V på pottan och det kom en liten BAJS!! Andra gången han bajsar på pottan då!!!! Annars går det väl sådär med den där pottan. Fast nu har även E skaffat en potta åt V, så nu ska vi ta tag i det här.
Allt var på min sida igår, så självklart skulle jag snubbla på mattan och slå höften i min garderobsdörr idag. Ja ja, det är väl sånt man får räkna med *ler*
Så idag har jag gett Ericsson en ärlig chans och köpt honom. Får se när jag får damp över att han inte funkar likadant som herr Nokia.




I LOVE YOU ALL!


Over And Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0