Tisdag 21 juli - Det var som fan!

Om jag lever imorgon, spelar ingen roll alls (jag vill ha dig när natten ser på)..
Nu har man lugnat ner sig lite efter allt resande, det har tagit en halv vecka. Nu börjar V känna igen sig och rutinerna igen. Det är bara konstigt att när man är borta så känns allting så lätt. Hemma igen är man i den där vardagen. Jag säger inte att det är tråkigt, det blir det aldrig, men någon kanske förstår mig??
Igår var E här hela dagen. Jag blev uppriktigt förvånad. Klart han vill träffa sin son, men jag trodde faktiskt att han skulle ta han med sig härifrån. Istället var han här hela dagen. Trevligt var det, och jag trivdes i alla fall. Sen kom Lisa hit. Det är alltid lika kul att träffa henne. Jag värdesätter vår vänskap väldigt högt!
Min kusin Tiina ska gifta sig i sommar ÄNTLIGEN! Det som var typiskt var datumet. För det är just på den helgen som jag önskade börja jobba igen. Jag saknar mitt jobb som GALEN!!! Att återfå mitt sociala liv, att träffa alla busar som jobbar där, gå intendenter på nerverna.. ja, lite sånt. Fast nu blir det flyttat till september, så vad gör det för skillnad egentligen? Den dagen jag kliver ombord kommer jag vara en glad tjej! Det lovar jag.


Over And Out


Kommentarer
Postat av: Höder

Skönt att ni är hemma igen så man kan läsa vad som händer i ert liv. det är alltid så mysigt att se bilder på vår favvo Ville. Jag fick ditt mess om "det där hemliga" tycker att vi dizzar dom, för dom suger ju ändå!! Första helgen i sept ska vi vara i jönköping å JA jag vet hur nära Hövde d är så vi tänkte fråga om Ville ville ha sin cykel då?? Det börjar väl bli dags för det nu.. Berättade för barnen att ni varit i mariehamn då blev dom förbannade å sa VARFÖR KOM DOM INTE HIT så sa jag att ni bara vänt i hamnen m båten då blev dom ledsna ist!! Vi saknar er jättemycket allahopa syster åxå, hoppas vi ses i slutet aug/början sept.

Älskar er!!! PUSSSSSSSS

2009-07-22 @ 18:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0