Söndag 5 juli - We're Flying High!!

Jag börjar vänja mig vid det här nu.
Igår åkte jag och V tunnelbana i Helsingfors för första gången, men först åkte vi tåg in till centrum. Jag var jätte nervös inför det här, men vad gör man inte för att få träffa sin "världens bästa" kusin, Valtteri?? Det var verkligen inte svårt att åka tunnelbana heller, den gick bara i två riktningar: Öst och väst. V betedde sig exemplariskt på tåget in till Helsingfors (första gången på tåg också) och tydligen var det helt GRATIS att åka tåg om man hade barnvagn med, undrar varför inte fler bara köper sig en barnvagn för att få åka gratis?? HAHA. Så det var ju trevligt.
På eftermiddagen åkte vi tillbaka till Ulla för det skulle bli middag. Det var himla trevligt att träffa kusinerna och prata lite mer med dem. Mycket har hänt det här året just, så det fanns endel att prata om, om man säger så. Det jobbiga var idag att gå upp, men V vaknade 8.42 och 9.04 kom mamma och hämtade honom *tack* Men gårdagen var helt fantastisk. Sorgligt bara att jag inte får träffa Valtteri mer i sommar.. det blir bara mindre och mindre tid för var år.. sorgligt, men sant. Ulla och jag tog oss varsinn nattmössa när alla gått, flinade lite, gick och borstade tänderna och gick och lade oss. Mer perfekt avslutning på kvällen gick inte att få!!
Jag är nog lite bakis idag. Fast vi bestämde att vi inte åker till stugan förrän imorgon. Så idag får man VIIIILAAA

Ville är bäst som vanligt.
Jag saknar min Ehlin!!


Over And Out




Kommentarer
Postat av: Ehlin

Saknar juh dej!!! <3

2009-07-06 @ 06:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0