Söndag 26 juli - Nyvaken

Helt plötsligt regnade det!
Lisa kom och hämtade mig vid sju igår kväll. Vi for till henne för att ha vinkväll med ost, kex och vin (såklart). Vi blev bara så chockade av det plötsliga regnet så vi glömde helt bort osten. Det är såå typiskt oss, men vi klarade oss ändå. Vi  tittade på Michael Jacksons koncert från 1992 och beundrade honom. Det är inte klokt att han dött. Och att "don't know what you got 'til it's too late" alltid stämmer så bra! Det var trevligt i alla fall att umgås lite med L och Michael *ler*
Jag fick mess från min Micke på kvällen. Ååh vad jag började sakna honom plötsligt. Det var som han sa: "7 evigheter sen vi hördes".
Sen for vi till Husaren, Lisa och jag (Michael fick stanna hemma). Och mycket folk träffade man där. Trevlig trevligt..
Idag = huvudvärk (lite då). Men det var skoj igår.

Over And Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0