Lördag 4 juli - Jahapp

Jag sa: Ring när du vaknat.
Gårdagen var helt trevlig. V och jag for till Tikkurila (1km) och träffade Kirsi (en vän som jobbat på Ålandsfärjan). Det var kul att träffa henne och vi hade jätte mycket att prata om. Tack för en trevlig dag!! 
Igår ringde min kusin, min bästaste kusin i hela världen, Valtteri och sa att han inte kunde komma på middagen vi bjuder på här i eftermiddag. Det betyder att jag inte får träffa honom alls den här sommaren. Lika bra att vänja sig, tänkte jag, för de senaste åren har det bara blivit färre och färre tillfällen då man träffar honom. Förra året: 4 dagar...
Fast han ringde sen på kvällen och sa att det fixat sig och han var ledig hela dagen. "..men så ring när du vaknat då" sa jag och log med hela ansiktet. Inte hade jag räknat med att han vaknar tidigare än V ändå, men det gjorde han uppenbarligen! Så idag ska jag träffa Valtteri!! JEEEEEEEEEJ.


Over And Out

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0