Fredag 31 juli - Fredagsmys

Så, då har man handlat - igen!
Det är ett otroligt högt pris man får betala för att ha på sig sina älskade skinny-jeans igen. Jag tjöt ju om det här för nån månad sen och jag var så glad. Jag kommer fortfarande i dem men jag kan ju inte säga att jag njuter av det direkt (men vill man va fin får man lida pin). När jag står upp är det inga bekymmer, förutom att den där pungen man har på magen efter graviditeten fortfarande väller över byxkanten, men det kan man täcka med en snygg pösigare tröja. När man sitter däremot.. oj oj, aj aj.. jag upptäckte detta fenomen när jag stälde mig i duschen igår kväll efter att ha varit hos S halva dagen.

AAAAAJ!!!!


Jag  var så arg när jag skulle sova igårkväll. Arg som ett bi och jag vet inte vart det kom ifrån. Plötsligt ville jag döda hela min värld. Alla var fel, jag låg och funderade ut kaxiga kommentarer som jag kunde ge alla. Alla var dumma i huvudet! Jag ber om ursäkt för detta (varför berättade jag det då??).
Sen vill jag bara säga till alla som för det första bryr sig och för det andra fått en fel uppfattning om min förlossning. DEN VAR FANTASTISK! Och inget var svårt eller jobbigt. Punkt!
Nästa vecka ska E ha V HELA VECKAN. Vad ska jag ta mig till?? Fast jag har beslutat mig för att ÄNTLIGEN få upp gardinstänger och gardiner + lite hyllor på väggarna. Får se hur det blir med den saken. Planer kan man ju alltid ha. Det blir väl säkert som när jag skulle måla hallen på Havstena och jag tog ut tre veckors semester och det ändå blev gjort sista helgen man var ledig.. ja ja, det blev gjort i alla fall.

Over And Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0