Torsdag 10 december - Lucia

KÄNSLIGA TITTARE VARNAS!!
Det är helt fantastiskt att vara hemma igen. Den här gången var det lite tuffare att vara hemmifrån. Fast snart är det januari *längtar*
Jag måste ju bara göra en resumé angående öronljusen!!
Det var det COOLASTE jag vart med om!! Oj, vad vax jag hade i öronen. Det var nästan äckligt.

Känsliga tittare varnas!!!

Jag med ljus i örat.


Ett helt ljus och det första ljuset (ni får fantisera själva)


Det var kul att testa det ändå. Jag kan nog inte säga att jag HÖR bättre kanske, eller?? Men det känns bra!
Jag är mest impad över att S inte svimmade när vi vecklade ut filtret *ler*

V har varit på sitt livs första Lucia firande, på dagis, idag.
Det var helt fantastiskt!
Alla barnen var JÄTTEDUKTIGA!!



Ser ni min grabb??


Over And Out



Kommentarer
Postat av: Ehlin

Hi hi hi sötnosen med nappen!!! Saknar er!!! Puss

2009-12-11 @ 18:34:24
URL: http://ehlinl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0