Tisdag 29 december - Who knew..??

Bilder från The ChristmasDay!
Jag gissar att jag kommer eventuellt, kanske, bli stämd för det här.
Fast det är smällar man får ta.

Vi drack Perilada (som ska utgå ur VLs
sortiment snart - DÅLIG IDÈ tyckte Carro
och jag)



Hassel goes wild with red wine.



Värden höll sig lugn i alla fall *ler*



Idag är det en såndär fantastisk vinterdag i Skövde. Solen skiner, det är ca tio minus utanför fönstret och himlen är nästan molnfri.
Jag var ute med V och åkte pulka en stund förut, men sen tröttnade han. Det blev väl för kallt om kinderna.
Funderar på om man borde köpa en sån rövarluva åt honom, en sån som jag hade när jag var liten.
En sån som ögonen bara syns... vad långdraget det blev.
- Fattar??
- Självklart!

Fast det här fotot är från häromdagen


Kallt



Over And Out






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0