Måndag 7 december - Mycket nu..

Det händer så mycket..
Men det är svårt att komma ihåg allt.. Jag har lagt förslaget om att jag skulle få ha en egen laptop på arbetsplatsen, men mina chefer verkar inte så positiva till sådana idéer. Undrar varför.. Istället får jag väskan full av post-it lappar, för att minnas en del.
Skit i samma, jag skriver aldrig nått värt ändå. Och sånt jag tycker är hysteriskt roligt, blir ändå inte roligt här..

BORING

Idag sprang köksmästaren runt i café och anmärkte på diverse bra och dåliga saker. Det mesta var nog bra ändå. Förutom min frisyr tydligen: - Kassörskan: Okammad! skrev han i protokollet *ler*

Ikväll när resten av personalen slutar ska jag få ÖRONLJUS. Jag är lite nervös inför det, men man ska tydligen bli HELRENSAD i huvudet av det.. kanske hjärnan följer med??

Jag har fått en egen liten irriterande stalker som inte kan låta mig vara.
Det är ju lite intressant det med.
Tack gode Gud att jag inte är kändis. Jag kan tänka mig hur de har det!!


Over And Out


Kommentarer
Postat av: Ehlin

Ha ha ha ha!!!

Hur gick de med rensningen? Jag har oxå funderat på att göra de! När kommer du hem? Puss på dej

2009-12-09 @ 08:21:01
URL: http://ehlinl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0