Måndag 28 december - och jag är inte nöjd!

Hyfsat roligt.
Jag var till Bilia idag för att fixa ett trasigt backlyse och halvljus.
På väg dit tutade pappa (som var med, och körde) på vår granne.
- Hmm, tutan låter hes.
sa han och muttrade något oförståeligt.
Väl fixade lysen tog sig reparatören sig en titt på tutan. Det borde han inte gjort.
Jag trodde inte mina ögon när han gick lös på hela kofångarn och började riva och slita.
Mitt i allt skruvande skriker han:
- NEEEEEEJ!
Då trilla en mutter (jag gissar) ner på insidan av kofångaren. Så där satt jag och tittade på..
i 48 minuter!!
Jag kunde inte låta bli att fråga om han trivdes med sitt jobb.


Over And Out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0