Måndag 14 december - Vad vore jag utan dig??

Snart var det dags igen.
Känner man sig inte lite mesig emellanåt när man är småbarnsmorsa/farsa?? Jag kom på mig själv idag, när V och jag var på stan, stå och halvskrika "men åååh, ser du V vilken fin toooomteeeeee!!!". Eller: "V ser du så många lampor det är i träden" och så måste jag peka som en annan femåring.
Han brydde sig inte ett schmack!
Och jag är såååå pinsam..

Idag var V även till tandläkarn för första gången. Det fanns inget att anmärka på, så jag nämner inte mer än såhär. Han var ändå jätteduktig!



Snart bär det av på jobb igen då.
TVÅ VECKOR KVAR
SEN ÄR JAG LÅNGLEDIG

Jag hatar inte mitt jobb på något sätt, jag bara tycker om att vara hemma därifrån *ler*


Over And Out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0